Lapas

trešdiena, 2011. gada 27. jūlijs

Latvijas dārgumu lāde

Pēdējā mēneša laikā runājoties ar cilvēkiem, sapratu, ka nepiekrītu bieži izteiktajam viedoklim, ka Latvijā neko neražo un vispār visur citur ir jaukāk. Zinu, ka tāda neesmu vienīga. Piemēram, žurnāls "IR" jau labu laiku publicē katrā numurā vismaz vienu uzņēmumu, kas Latvijā un arī citu valstu tirgos veiksmīgi piedāvā savus produktus un pakalpojumus.

Tad nu nolēmu apkopot, manuprāt, lieliskas iniciatīvas, vietas un lietas, kas ir tepat blakus:

1. Žurnāls IR

Lasot pirmo nummuru, jutos tā it kā satiktu sen gaidītu, gudru un patiesu domubiedru. Ar prieku turpinu lasīt arī tagad.

2. Mēbeļu veikals t/c Mols pēdējā stāvā

Labas, kvalitatīvas, skaistas Latvijā ražotas mēbeles. Turklāt par pieejamu cenu. Dīvāni īpaši plašā izvēlē.

3. Kafjenīca Kafka

Maza, sirsnīga, ar plašu kafiju un tēju klāstu, skaistu mūziku un jaukām grāmatām.

4. Latvijas pludmales

Par tām es pati biju piemirsusi, bet šovasar izdodas tās baudīt. Mans jaunatklājums ir Lilastes pludmale ar lielisku kafejnīcu un, protams, arī Liepājas pludmale, kur baudīju Summer Sound un dažus kilometrus Lietuvas virzienā - neticami mežonīgas dabas pludmali.

5. Idejas Māja

Tur es atklāju Argentīnas tango, taču piedāvājumā ir arī joga, mandalas, salsa un vēl un vēl. Ļoti demokrātiska un radoša vieta. Jau no pirmās reizes šai vietā jutos omulīgi.

6. Kalnciemielas kvartāls

Man patīk tur doties gan uz koncertiem un dējām, gan vienkārši pasēdēt un izdert tasi tējas vai glāzi vīna. Pavērot rosību uz ielas un piedzīvot miera un prieka sajūtu pašā Rīgas centrā.

7. Veloceliņš Jugla - Centrs

Ērts, plaši izmantots un vieš cerību, ka būs vēl daudzi. Uz šī celiņa ritneņbraucēji, gājēji un autovadītāji lēnām mācās, kā sadzīvot. Vēl tagad atceros saldo liepziedu smaržu ripinoties cauri alejai jūnija vakarā.

Es cenšos visiem cilvēkiem, kas dara labas lietas, teikt par to paldies. Reizēm aizmirstas, reizēm liekas pašsaprotamas un reizēm liekas, ka es gan izdarītu labāk, bet acīm redzot neizdarītu, jo daudzas lietas vienkārši nedaru vispār.. Es ceru, ka tie, kas dara nepadosies un turpinās. Bet es savu Latvijas dārgumu lādi turpināšu papildināt un publiskot.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru